Mies oli tänään töissä ja minä kotona. Lähinnä päivä piti sisällään huonekalujen siirtämistä huoneesta toiseen molemmilla. Koska tämä on minun blogini, niin tässä tuloksia minun päivästäni (kuvat edelleen kännykkätasoa; koittakaa kestää). Tietokonepöytä ja syntikka ovat poistuneet sijoiltaan ja uusi (käytetty) sähköpiano on tullut tilalle. Lisäksi pari lipastoa ja paapan arkku vaihtoivat paikkoja. Keittiön pöydässä on hieman ahdasta, mutta onnistuu kyllä (vai mitä? Tulukaa katsomaan!). Ehkä ensi asunnossa on heti tilavampaa.

Hassua, miten pienet muutokset ja siistimpi koti antavat iloa ja saavat tuntemaan, että sitä olisi jotenkin enemmän elämässä kiinni. Pinnallista ja kuitenkin niin syvälle vaikuttavaa. Hyvällä mielellä laitettiin päivällistä ja ajauduttiin iltaan.

854756.jpg 854753.jpg

Il marito é andato al lavoro oggi mentre io sono rimasta a casa. Sopratutto abbiamo portato i mobili da una camera all´altra tutti e due, ma finché questo é il mio blog ecco cosa ho fatto (le foto sono ancora dal mio telefonino; avete pazienza). La tavolone per il computer ed il sintetizzatore se ne sono andati ed il nuovo (usato) pianoforte elettrica é venuta al loro posto. Piú due cassettieri ed il baule del nonno si sono girati tra loro. Intorno alla tavola non c´é troppo posto, ma ce la facciamo (vero? Venite a vedere!) Speriamo che la prossima appartamento sia piu spazioso.

E strano come i piccoli cambiamenti e la casa che é in ordine ti fa sentire ti danno la gioia e ti fanno sentire piu viva. E una cosa cosi superficiale e nello stesso tempo ha un effetto cosi profondo. Tutta contenta ho fatto il pranzo ed adesso siamo arrivati alla sera.